باربری آریا ترابر اهواز

مشاور و مجری شما در امور باربری و ارسال کالا از خوزستان

باربری آریا ترابر اهواز

مشاور و مجری شما در امور باربری و ارسال کالا از خوزستان

سلام خوش آمدید

پایابنه بار بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از توقف ۷۳ فروند کشتی حامل کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) در ۳ ماه نخست امسال خبر داد.

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز. گفت: با بکارگیری توان تجهیزاتی و عملیاتی با هدف برقراری زنجیره تأمین کالای اساسی ۴ میلیون و ۱۴۵ هزار تن انواع کالای اساسی از ۷۳ فروند کشتی در این مجتمع بزرگ بندری تخلیه شد که ۳ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.لیست باربری ها

او با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۳ میلیون و ۶۲۲ هزار تن انواع کالای اساسی از انبار‌های این مجتمع بزرگ بندری بارگیری و به اقصی نقاط کشور ارسال شده است، افزود: حمل و نقل چندوجهی به منظور تسریع در خروج کالا از بندر و کاهش هزینه تمام شده برای مشتریان نقش مهمی ایفا می‌کند.

دریس اظهار داشت: بیش از ۳۷۹ هزار تن انواع کالای اساسی از ایستگاه‌ها و پایانه‌های ریلی بندر امام خمینی (ره) بارگیری و از طریق راه‌آهن سراسری به دیگر نقاط کشور حمل و ۳ میلیون و ۲۴۲ هزار تن شامل؛ گندم، ذرت، جو، دانه روغنی، کنجاله سویا، شکر، برنج و روغن خوراکی نیز به وسیله ناوگان جاده‌ای و ریلی به مبادی مصرف جابجا شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان میزان کالا‌های اساسی موجود در مجتمع بندری امام خمینی (ره) را بالغ بر ۳ میلیون و ۳۶۵ هزار تن اعلام و تصریح کرد: به تدریج پس از پشت سرگذاشتن تشریفات قانونی ترخیص و در بازار‌های مصرف توزیع می‌شوند.

وبسایت باربری اهواز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
باربری آریا ترابر اهواز

حمل کالا از خوزستان به تمام نقاط کشور 09129743995